Myprincess Diaries: Ganjaran untuk org yg rajin..♥♥

Ganjaran untuk org yg rajin..♥♥


 


  

Abi tanya kakak ''nk mkn apa abi belanja..sebab kakak rajin mngaji..dah pandai baca2..''
kakak jwb'' nk makan pizza...''
dah lama tak mkn pizza ni..sekali sekala best jgk..pastu sekarg kan ad pizza baru tu..bagus kakak mnta pizza
umi tumpng sekaki hehe..
 
umi terus order big box pizza ni..semua ad dlm tu,ayam,spagetti meatball,sup,pizza,roti..rege asal rm39.90
tp nk pizza baru add lagi rm7.10..jadi rm49++ mknlah dari ptg sampai mlm..
 
allhamdulilah rajin kakak mngaji sekrg..xder skip2 dah..mmg umi nk kakak pandai baca Quran sblm masuk darjah 1..in sha allah..bagi kami gnjaran utk ank2 pnting untuk menaikkan smngt dorng..murah,besar,kecil,tak jadi hal..bdk2 ni suka bila dpt sesuatu..lps ni bila nk dptkan sesuatu dia akn berusaha..xder senang2 nk dpt..

##pasni umi kena berusaha lbih rajin..kakak dpt ganjaran umi leh tumpang sekaki.. kan abi..kihkih..
 tak delah ini usaha umi nk tngok ank2 umi berjaya dunia akhirat..semoga kakak jadi Qariah yg berjaya dpt jadikan al-Quran tu Surat cinta yg dpt bimbing kakak nnti..


Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

Farah Waheda Wahid said...

Farah rajin datang sini nak ganjaran cam kat atas tu jugak boleh...hi hi hi...gurau2... jangan ambil hati kak...

Imani Iwani said...

boleh..nnti akak blnja farah..tp dngn syarat kena bawa ASH sekali..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute