Myprincess Diaries: Dah lama tak jumpa..rindu le tu..♡♥♡

Dah lama tak jumpa..rindu le tu..♡♥♡





Dah lama dua sekawan ni tak berjumpa..korang mesti pernah tengok kawan imani tu kan...hehe suprise..
Ni lah ank blogger jueazrin & family..amani zehra..
Weols dah kenal dah lama..hehe berkongsi suka duka...
Teman bersosial la kunun nya...betul tak awak...
Dulu weols berjiran..sekarg ni bila zie pindah diorng yg selalu melawat kami...yelah mummy zehra driver sendiri..kita ni ad driver..
Ni time zehra blk skol

 Dkt Eduwis hari tu..rindu kakak katanya...
Dah lama tak jumpa..kami kan blk kg cuti sekolah hari tu...
Ekceli kakak ni lbh tua 1 thun dari zehra..nmpak zehra lebih besar kan..kakak blh jadi adik lak hehe...

X kisah lah kan....asalkan ank2 kami di beri kesihatan yg baik..
Berjaya dunia akhirat...
Semoga ikatan persahabatan ini kekal  sampai bila2..



Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

Jue Azrin said...

dah besarkan anak-anak kita... tu maknenye kita dah tua le...

Imani Iwani said...

hehe..betul tu dah masuk angka 3..huahu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute