Myprincess Diaries: 2014 :: Pengalaman yg tak dapat di lupakan..

2014 :: Pengalaman yg tak dapat di lupakan..

 
entry pertama untuk tahun 2014..masih mnyeru mud blogging kaw2 hehe..
entahlah kan.mcm kurang idea jer,,mcm blurr jer..muahehe..
 
selamat tahun baru 2014 semua,,semoga tahun ini lebih baik dari sebelum2 nya..
2014 bermula dngn momen yg terindah buat zie n myhb..
coz kakak dah mula sekolah..5 years old..:)
 
 
hari pertama skol..
mud suka sngt..baju x dpt lagi..
size kecik xpelah kan..
 hari kedua sekolah..
bila dah sampai sekolah siap bgitau umi..
''umi  tak payah tunggu yea..nnti blk umi dtng la yea..''

homboii senyum lebar..hehe..
suasana dlm kelas kakak..snap dari luar...:)
sebelum ni dok baca pngalaman kwn2 pestime hantar ank masuk sekolah..
tahun ni turn zie lak rasa 'perasaan ' itu..
mmg perasaan yg xdpt di gambarkan dngn kata2...huhuhu..
berdebar2 bila nk tingglkan ank kan..
rasa nak menitis air mata..fikir bukan2.. mcm manalah kan kakak dlm suasana baru
dpt tak sesuaikan diri..mcm2 lah..
yg ank lak relaks jer lagi teruja adalah...allhamdulilah..di permudahkan segala urusan xdelah kita risau kan
tp percayalah itu adalah momen yg terindah buat korng..
 
 
 adik pun pagi2 lagi dah bersiap nk hntr kakak..bila kakak masuk kelas dia pun nk belajar jgk
nanges2 nk duduk sebelah kakak..org lain sekolah orng lain yg nanges..
tunggu 2 thun lagi dik..saboo..^_^
 
## persaan ibu mmg xblh lari..ank tetap mnjadi keutamaan..emm..
kena kuatkan hati lah kan..hehe..
akhirnya zie senang hati bila tngok kakak keluar kelas dngn wajah riangria..
bersyukur sngt...:)

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

3 komen disini:

Siti Asiah said...

Imani skolah tadika pasti juga ye Mah...anak yah skoloh pra tahun ni(6tahun)...macam2 perasaan dop mah .Supo la nga ore time htr kakak ms 4 tahun dl...;)

izan mama mia said...

mesti rasa syukur sgt bl anak dapat suaikan diri kan..alhamdulillah

Imani Iwani said...

a'aa yah..hntar pasti..allhamdulilah xder lah kita risau kan mama mia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute