Myprincess Diaries: macam TAK percaya..???

macam TAK percaya..???

apa yg x caya??
hihihi
yelah sedar x sedar myprincess kakak dah masuk 4 thn
tecikkk lg aku rasa si kakak ni
eiii tahun depan dah nk sekolah..kang,,kang..
ekceli rata2 ank2 dah 4 thn ni depa dah hntr skol
tadika kemas pun blh sekang ni..
aku xnak hntr lg 
coz aku nk dia menikmati zmn knk2 dia sepuasnya
lagipun aku x bekerja,klu aku bekerja mngkn aku hntr gak
sekang ni pun aku ad ajar dia mngaji..
tulah aku sonok tngk ibu2bapak dok sharing pnglmn hntr ank gi sek
tupp,,,tup,,thn depan pun aku akn merasai pngalmn sama
eiiii teruja dan takut pun ad...
mcm x caya ank aku nk sekolah daaaa....
 
 




 
umi rasa kakak cm bebi lgii
sejak aku cerita ckit2 bygn alam persekolahan
otomatik dah matang dah
"kakak dah besar ''
kunun2 nya dah nk sek la
 
harapan umi kakak berjaya dunia&akhirat
jadi cth tuk adik2
jngn lupa orng tua
amin....

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

Siti Asiah said...

cepat masa berlalu kan mah...:)

imaniiwani said...

yelah umur makin mngkt..amalan xtau la..:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute