Myprincess Diaries: :: CAMEron part 3 ::

:: CAMEron part 3 ::

allhandulilah masih di beri kesempatan bernafas di bumi mu YA ALLAH..
bersyukur sngt dngn rezeki yg ENGKAU kurniakan atas kami...

sambungan daripada entry KLIK CINI
 
alkisahnya time aku pegnen ank sulong aku,,, aku mngidam nk g  CH ni 
kebetulan aku kerja kt BIDOR  so dekat lah kn klu ikut TAPAH  tu..
tp hubby aku x berani ikut ctu dngn keadaan aku cam gtu..kami ikut simpang pulai..:)
 
sampai citu aku mkn semua yg aku nk mkn..jgung bakar..strawberi..eskrem
mcm2 laaa..aku jgk masuk kt TAMAN RAMA2
time tu dah 36 weeks(aku bersalin overdue 41weeks)..huhuhu
xpenat pun...larat tau mngidam punya pasal..
masa tu lah aku nk sngt 1 day aku nk bwak ank2 aku dtng cini
tu yg aku bawak dorang kt cini...nk depa rasa cam aku rasa,,,hikhik
 


 emmm ..tp rama2 x bnyk lagi
4 thn dulu best masuk tmn tu..
sekarang ni  rama2 xder sngt
binatang lain pun ad jgk..ular..spesis kumbang 2,3 jenis tu ad la..
xpelaa kan yg penting impian aku nk bawak ank2 aku dah tercapai..
rege nk msuk
dewasa ::rm5
kanak2:rm 2
bwh 2thn:free


###nk gtau silentreadersaku (myhubby) nape aku nk g sngt cameron tu..thanks abang sudi bawa zie&ank2##


Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

6 komen disini:

fa said...

lamanya fa x pergi cameron. last time tingkatan. huhu.. tetiba rasa mcm nak p pula.. wah wah :D

Unknown said...

pegi dik jgn x pegi..hihihi :) rehatkan minda tengok 'HIJAU'

Siti Asiah said...

suke pg pasar malam kt CH tu, cari brokoli goreng & strawberi...:)

Unknown said...

ho yah tapi gak ramai sungguh ore...:)pening palo..

Unknown said...

comelnye baby..tringin la pi cameron..huhu

follow sini

Unknown said...

best pegi cini klu suka suasana ladang..huhuhu
tenkiu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute