Myprincess Diaries: :: ALLHAMDULILAH ::

:: ALLHAMDULILAH ::

rajin nya up entry hari ni
fuuu yoooo...

allhamdulilah proses berjalan lancar
proses aper daaa?
mcm2 lah umi ni kang..kang..
begini cerita nya..
 
ekceli ank aku kakak tu thn ni dah kira 4 thn dah
klu diikutkan sekang baru 3 thn 3 blh ++ gtu
memandangkn thn dpn nk hntr skol
so,thn ni ndak x nk kena pisah kan dia ngn 'pampers'
so proses nya

yahooooo...berjaya..


tahniah kakak !!
apa yg aku suka sngt sepnjng x berpampers ni x pernah pun terkucil mana2
bimbang jgk kan 
mlm aku pakaikn lg
tp sebelum tido aku suh buang air siap2
pastu bru pakaikn pampers
dah 4 mlm pampers elok lg..x basah pun
allhamdulilah senang keje umi kakak

mngkin jgk kehendak sendiri kan
bila ku bercerita kt dia klu nk g sek 
xley pakai pmpers
kena belajar cuci sndiri
dngn sendiri dia pandai
aku pun xsangka..

so..sekarang ni tinggl satu misi lagi
nk pisahkn adik ngn bf nyer
17.1 ni cukup 2 thn..
mmg niat aku nk stopkn dia umur 2 thn
tngk lah cmnerrr...


dah 2 thn adik yea
rasa cm semlm umi lahirkan adik


Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

nadia farhana said...

comelnye si kecil :)

imaniiwani said...

tq yunk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute