Myprincess Diaries: ::LAWATAN ISTANA ALAM SHAH, klang ::

::LAWATAN ISTANA ALAM SHAH, klang ::

salam semua...
bersiaran lg kita...
aduyaiiii windu-winduan x apdet sehari ni..
cmner nk ku tingglkn kamu bebulan-bulan..
hjt di hati nak g bertapa..;)
msti korang rindu aku kn...he2 (perasan!!)

okiesss!!aku nk jamu korang ngn pic mycintahatiku 
masuk istana..hihi
(lawatan jer)
di ''ISTANA ALAM SHAH,KLANG''












hamboiii laki aku..syok nya dok ats sofa tu..beli 1 bang..;)

















dpt jgk laki aku merasa tinggl di istana..huhu
beberapa jam pun jadik la kan..
hubby aku kata w/pun hanya lawatan sek 
tp layanan kelas vip
mkn di hidang nk mkn bnyk pun malu kata laki aku
pekerja dlm tu mmg firstclass !!
istana ni di buka tuk orng awam
sesiapa pun blh masuk
tp xleh satu family la
pakat ramai2..persatuan ke,ngo,,kelab blh pergi..
sesiapa yg mngidam nk jadik raja sehari
silakan ke sini....;)


Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

3 komen disini:

cheqna said...

kena pergi ni =)

imaniiwani said...

pergi jngn x pergi..;)hihi

kakseatea said...

mmg terbaikkkk....akak baru g semlm.... kalau guna kamera kodak mcm dulu2 tu, mmg x cukup...apalagi bila org pompuan yg berposing...semua sudut nak klik...toiletnya pun... fuhh makkk... tu belum tgk yg lain2... tapi mkn tu yg ade malu sikit...walaupun rasa nak tambah.. hihihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute