Myprincess Diaries: :: BUSY,,BUSY.. ::

:: BUSY,,BUSY.. ::

salam semua...
aku taip entry ni sepantas kilat tau
 klu slh silap tertaip bkn2 harap dimaafkn yea!!
aku busy ckit hari ni..:)
nape ek?
sedara mara nk dtng dari tanah tumpahku kelantanis nuuunnn
apalagi... aku klu dngr orng nk dtng ni semua
nk perpeks dri pntu masuk sampai pintu keluar
he2..ad ke pintu keluar umh aku ni ??
 dlm cbuk2 pn sempat lg nk ubdet tuk korang ni..
cayang korang mmmuaaahhh
(bajet glamour la ni hi2)
 
terima kasih yea cik gugel pinjamkan gmbr cute miut tuk aku ni ek
gini lah klu korng nk tau rupe ak sekarng ni..
cm bee tu la
ok babaiii..;)

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

Siti Asiah said...

yah pun cam mah jugak...kalo tetamu nak datang mesti nak wat yang terbaik tuk diaorang...:)

imaniiwani said...

hihihi ;)betul-betul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute