Myprincess Diaries: Hadiah G.A ;)

Hadiah G.A ;)

salam...>,,<

 cht ke semua..;)
fuhhh!! hari isnin mmg memenatkn tuk aku hehe
yelah klu v-ken mmg ak xbuat apa pun
bejalan jelah..adoyaiiii

ekceli ak dah dapat freebies dari g.a yg ak mng hri tu
korang ingt lg x?
x ingt??
 g.a ni lah..

tup..tup!!! pgi sabtu ak dah dapat hadiahnya
yeehaaaa ^___^
melompat-lompat ak (korang bygkn bdk pra sek dpt hadiah)
cm gtu lah aku
melompong ank2 aku tngk maknya
sewel ke mak aku ni??
nasib baik hubby ak xder..huahuahua


aku nk anggap ni hadiah anivversary ak lah dari geng blogger semua he2
blh x cmtu? kemain lg ekk apa dapat bln 10 ni semua hadiah aniversary.
blh la..blh la...
jom tngk apa aku dpt
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
v

taaa..raaaa



nilah...
mekaseh,,tq..syukran..
tok penaja semua..
;)


Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

3 komen disini:

EPIK said...

perghh...dapat perfume...best tu...tahniah!!!

Potrait Manusia Menggunakan Jari

imaniiwani said...

he2..a'aa suke sgt..mekacehh epik ;)

Hanif Idrus said...

Salam kenal….dan I follow sekali
Ambil kesempatan jom exchange bloglist
Hanif blog bloglist
Tolong komen setelah letakkan bloglist…Thanks

Letakkan Hanif Blog ( http://hanifidrus.blogspot.com) di bloglist anda.
Setiap hari saya akan merayau 10 blog di bloglist saya malah akan di ping ke Ping.busuk.
Entri anda juga akan dilink ke bloglist

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute