Myprincess Diaries: ::DEBARAN piala MALAYSIA ::

::DEBARAN piala MALAYSIA ::


bersiaran lagi..kuikuikui
lumrah surirumah tngga lah kn,masa berlebihan blh la 
bercinta-cintun dngn lappy ni..huhu
(jngn jeles wanita bekerjaya kamu lbh beruntung sebenarnya)

gugel pic
hahahahaha
gelak banyak2....

yessss!!!kemeriahan piala malaysia kembali lg
korang tahu tak?
aku plan nk g ni..
gara-gara nk teman my aunt yg semngt dtng dari kota bharu :P
ekceli ak masih dlm dilema nk pegi ke tak nak??
aku x boleh nk bayangkan suasana dlm stadium tu
coz aku TAK pernah pergi..
setakat pergi karnival sukan sek2 tu adlah
emmmmm ayooooooo

oklah korang tunggu jer ek,,klu ad post aku pegi tngk tu
maknanya aku pergi lah kan..
klu xder....hu2

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

4 komen disini:

EPIK said...

ATM mng 2-0!!! go go ATM!!!

[Gadget & Aksesori Steampunk Yang Cool]

imaniiwani said...

gomo kelate gomo hihihi

Siti Asiah said...

Yah tak layan sangat bola ni...hihi
Moga klate mene...

imaniiwani said...

mah pun tp hubby satu negeri ni xmnt pun jadik mnt..hikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute