Myprincess Diaries: GUA TEMPURUNG ;)

GUA TEMPURUNG ;)

slm olssss!!!
korang lyn lah pic dlm gua tempurung tg x seberapa ni
biasa2 jer..;P

pintu masuk ke gua tempurung..sila..sila...;)

dlm gua..@-@

ayoyooo..udh mcm cerita pak belalang daaa
masuk gua kena merangkak..
hubby ak kata tmpat ni mmg kena mrangkak..huhuhu
 
cantik kan kuasa ALLAH,,;p
 

pemandangan dlm gua..
 

 batu ni mnpak basah kan? tp sebenarnya kering jekk..




tempat gelongsor..nk melintasi ni kena la gelongsorrr...gulp!!!




ni lak lubang tikus kena masuk one by one..
turun ke bawah..;P

wajah2 seronok monok..dorang selama 3 jam dlm gua tempurung
syabas!! n tahniah buat murid2 coz berjaya menerokai keindahan 
gua ni,,tanpa insiden yg tidak di ingini..

**huahua..ni sebenarnya hubby ak yg cerita kt aku
aku kongsi ngn korang lak..huahua**
cerita dlm cerita...:P
 

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

3 komen disini:

Mila Ahmad said...

saya pergi masa sekolah dulu. tapi memg bestlah :)

Nurul Aini said...

Saya belajar je dekat perak, tapi tak pernah pergi.. Kawan kos fesyen je pernah buat ekspedisi dekat sini.

imaniiwani said...

yeke..akak x masuk pun jenguk dari luar jek,,hikhik
bdk2 kata syokk sngt..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute