Myprincess Diaries: Pentingnya cuci lensa kamera

Pentingnya cuci lensa kamera

 
 
 
 
nasib baik mynikon tak der apa2 hari tu..
bagi aku x ada kamera ni rasa tak senang jer..myhb pun dah tau aku dngn kamera dah mcm bff
sama gak klu xder tenet..suram jer aku.. kata myhb..sekarng ni lagi la pnting dah jadi blogger..lalala
biar la blogger tak femes amos pun..haha
2,3 orng baca blog ai pun dah kira okies sangt lah..hehe
 
hari tu aku ad cerita kat sini pasal mynikon..
rupanya kamera aku dah berhabuk..jadi autofokus tak boleh nk fokus dah
tu yg jadi blurrr picas tu..lagi sadis xleh nk bersnap2 masa cuti2 CH hari tu..
rasa nk ketuk jer apek kt tanah rata tu..aku tanya dia naper kamera saya ni??
alah tngan you gigil..xder apa okey..
 bagi aku pulak tak okey sngt..lain pic nyer...
blik cini aku bergugel bagai kaji balik modul kamera tu..
aku try cuci bagai..pun tak jadi..
aku pasrah jer bawak ke kedai..dngn harapan jngnlah ada apa2...
 
apek tu ckp mylensa berhabuk..mau cuci ni..rm30 klu xjadi jugak u xpayah bayar..
1 jam kemudian..yeayyy...dah dpat kmbali mynikon..
apek tu siap pesan lagi klu ada problem dtng lagi yea..
TQvm..^_^
 
## heheh nasib baik kan..pasni aku nk hntar kedai jer..dari nak byr harga lensa beratuih tu
baik aku byr jer apek tu rm30..kan.kan..aku kan x profesional...biasa2 jer..;) ##

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

1 komen disini:

Tinie Padil said...

SALAM DEAR, NAK TANYA SIS CUCI LENSA DEKAT APEK TU, KEDAI KAT MANA YE ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute