Myprincess Diaries: Aku dan kamera ;(

Aku dan kamera ;(

 
Tak senang hati aku mynikon ni buat hal..entah ler merajuk ke..salah seting ke..
gambar tak cantik lagi..nak kata jatuh tak pernah lagi
kamera aku ni tak pernah bertukar tngn pun..jarang2 hb aku yg tolong snap gmbr
amek satu pic ok lagi,,pic yg kedua dah blurr..
 nape ek..
aku dah setting ikut youtube bagai..masih sama..
aku tak bawak lagi pergi kedai..
 
 
 
 
aku mmg tak boleh kalau kamera aku ni problem rasa lain macam jer
dari aku bujang lagi mmg kamera selalu bersama aku..
sekrng ni lagi penting nk amek picas2 ank2 aku..
tu la dah tak lawa dah..
 
hari tu aku dah pergi tnya kt kedai dia kata ok..
tp aku rasa tak sama cam dulu..
jawabnya kena pergi kedai yg beli la kan..
jauh la cikit...;(
 
mi gambar sebelum mynikon merajuk...
puas hati la w/pun potografer xprofesional
 
sekarang dah jadi gini..huhuhuhuhu..
tak sanggup nk tngok pic ni...
 
harap tak der lah masalah besar kan...

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

Anonymous said...

dslr ka ni? klau dslr kna pndai cri autofokus.. tekan shutter spruh ja utk cri fokus..

Imani Iwani said...

A'aa dslr nikon 3100..oo yeke..sblum ni ok..xder kuar fokus hijau dan xbunyi tik..tik.. tu bila tekan shutter separuh tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute