Myprincess Diaries: Jerebu melanda !!

Jerebu melanda !!

 
Ya allah jauhkan kami dari segala bencana...
turunkan hujan di bumi malaysia ni Ya allah..
amin..ya allah..
 
sekarang ni jerebu dah sampai kawasan umah dah..
tu la rasa bmbang kat ank2 la..tu yg aku perintah berkurung jer dlm umah..
kang dok dlm ekon lelama si adik ni tak tahan..
smlm pun adik demam..+ batuk +selsema..
sib baik sekejap jer.
sekarang ni pun kul 1 masih lagi mendung..kita yg tua ni pun tak tahan..
sakit kepala jer rasa...
 
sama2 kita doakan agar jerebu ni cepat2 hilang..amin..
 
 

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

PinKy MoMMa said...

mudah mudahan..tadi ada dengar bunyi guruh tapi tak hujan lagi..mudah mudahan hujan turun hendakknyer..aminnn

Imani Iwani said...

amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute