Myprincess Diaries: Nasi ulam Kg Kraftangan..

Nasi ulam Kg Kraftangan..

 
tiada yg lebih bermkna dlm hidup kita jika kita dpt mnggembirakan hati mak ayah kita
aku bersyukur kerana kerana ad ma & abah yg sangt memahami ank2nya sehingga kan mnntu2 dia 
pun dah mcm ank sndiri..
ma aku kata bila dah jadik mnntu dia otomatik jadi ank nya..
allhamdulilah aku bahagia dlm keluarga kecilku..
 
tetiba tacing pepetang hari lak..huhuhu
ni tak boleh klu nk buat cerita ttg mak ayah ni..ayat mesti sadiss..aduhai.
 
cuti sek baru ni aku berkesempatan bawak mak & abah aku mkn kt Nasi ulam kg kraftangan kota bharu
 
 
 
 
 nilah restoren tu..aku amek pic kt gugel
x sempat nak snap panas sngt..
 
 
suasana tmpat amek mknn..juga pic cik gugel
 
dah namamya restoren nasi ulam ofkos la penuh ulam2man dan jugak masakan kg
hajat aku nk bawa ma & abah aku kt sini sbb diorang mmg suka masakan kg ni..orng kg katakan
aku kerap kali dtng sbb makmertua dok area cini..mak aku ni jrng sekali nk dtng KB ni..klu xder tujuan
xder nyer nk bershopinng bagai idok gemarnya mak ai..huhuhu
dulu2 bila aku mkn kt cini dlm hati aku suatu hari nnti aku nk bawa mak aku mkn kt cini
akhirnya tertunai jgak impian aku..rasa lega sngt..
aku ckp kt mak aku tercapai jgak hjt along nk bawa ma ke sini..
senyum jer mak aku..myb terharu..hohoho..


ni yang kami makan..mak aku paling suka yg kt bawah tu..
apa ya?
ofkos la bnda femes kt negeri hambe..Budu..hihihi
specialnya budu kt cini dorng buat sndiri,,rasa nya lain sngt..sedap !!
aku mkn 5 orang baru rm 32 murah kan..

abah aku suka sngt..katanya masakan kt sini
 menepati cita rasa  alahai lagi berbunga riang hati aku
aku tahu abah aku suka ikan keli asam pedas ala2 klntan..tu yg aku amek bagi rasa..he2
 
kalau korang nk rasa masakan kg ala2 kelantan blh la ke sini..alah gugel jer nasi ulam kg kraf..
dekat ngn masjid muhammadi..nk solat senang..:P
 
terima kasih suami..bawak ma & abah kita,,mkn kt cini..
abg tunaikan hajat bie...
 

 
### mesti korang kata alah bawak mak mkn jer..mak abah aku ni payah tau nk kuar mkn2 gini
ssh sngt..asyik nk suh bungkus jer.. ##

impian lagi satu nk bawa mak aku ke CH lak..kene pujuk bagai ni..he2..


Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

4 komen disini:

Cik Ummi said...

pernah makan kt sini...makanan dye bes...harga pun berpatutan :)

Imani Iwani said...

yeke kena dngn selera kan..he2 :)

Eca Dwinky Asha said...

makan 5org rm32.nak nangis eca baca..murah tu kak...klu kami selalu makan 5org,xlari rm45-50.tu pun makan biasa2 je..

Imani Iwani said...

a'aa eca kt cini mknn murah pastu panas2 lagi..habis dorng bwak kuar yg panas2 klu ke KB jngn lupa pergi yea :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute