Myprincess Diaries: " salah kah aku?? ":=((

" salah kah aku?? ":=((



 
selamat mlm semua!!!
2,3 hri ni aku asyik dok pikir bnda sama jerk!!
so,perkara ni dah lama berlaku dlm hidupku,,
ak mmg seorng yg keras kepala @degil..
ekceli aku degil pada perkara yg betul dan hak aku..
aku x mnyusah kn orang :(
aku marah sngt pada" $$$$"
 
 



tahap marah aku mmg dah reda,,sejuk dah..
tp aku masih x mmpu nk tegur apatah lg bercakap dngn nyer
itu lah masalah aku klu ak x suka orng tu,,
aku cukup xsuka klu seseorg tu xhormat,tengking2,kurang ajar,,,
pada family aku..hubby aku..
dan ini terjadi pada hubby aku
kekadang timbul perasaan benci terhadap"dia"
masya allah!!!!mcm mana ak nk hapuskn perasaan ini kerna setiap kali aku tngk 
dia aku teringt2 apa yg dia lakukn pada suamiku,,,,
salah kah ku???
mmg aku xsepatutnya mnghukum dia,,bukn kuasa ku..



maafkn aku "dia"
aku x mmpu 'lgi' tuk bercakap dngn mu..
di sudut hati ku ak sudah memaafkn mu..
biarlah masa yg mnntukan segalanya..&&

 

 

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

0 komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute