Myprincess Diaries: :: akhirnya...*____________* ::

:: akhirnya...*____________* ::


 
slmt mlm..:P
wt per tu,,rehat2 la tuuu.. seharian berjln2 
***aku ler tu,,hikhikhik
aku dlm mud :: gembira++seronok++bahagia..
tau nape??
emm apa yg aku hajati dah dpt..allhamdulilah
smlm aku ad cerita aku suka bju kt on9 tu kn..
hehehehe hri ni dah  dpt,,,>_______<
ni dia..
 
 
 lbh kurang la tu..aku bli ni kt pasar pg d stadium s.alam
penat berjln seawl pg lg tkt my princess panas lak..
w/pn penat tp berbaloi~baloi..
thnks hubby :)
smlm aku tunjuk dia bju tu kata aku suka..
ok esk kita g s.alam..(setiap ahad)
pusing2 jmpa la satu tmpt ni jer..
dngn harga yg murah..sama jenama carter+gymboree
ini tuk kakak dan ini

 
tuk my bby..
(kamu ttp bby sayammmm)
kau orng tau nape aku suka bju ni..
ni gara2adik mia sara pakai la ni
masa berlakon ngn fizo omar kul 7 tu..(akulupadaaa..@_@ )
x kisah la ko orng nk kata pe..
yg pnting hti ku..

berbunga~~bunga**

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

0 komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute