Myprincess Diaries: :: hepiii,,hepiii ::

:: hepiii,,hepiii ::



slm uolssss ^^
 
sekejap masa berlalu kn hari ni dah jumaat dah
emm x lama lg kita akn bertemu bln istimewa kn?dah sthn berpisah..
moga ALLAH pnjgkn umur tuk bertemu mu..oh "ramadhan" :P
tetiba teringt lak ma kt kg??huhuhu
msti skang ni tngh mkn nasik berlauk..(bestnyer)

 
emm nilah mylittlefamily :)
4 beradik jer..2p,2L..
tima kasih x terhingga buat atuk&nenek suka mlyn cucunda ni..
blh rehat aku blk kg,,atuk rajin mlyn...hihihihi
coming soon sorang lari cucu akn lahir 
my bro bkl terima cahaya mata...
bertmbh ahli keluarga..amin
 

nilah adikberadik aku..>,<
paling aku rinduuuu....:)
sup kaki lembu@ sup gearbox ma ak masak..suka sngt..
mknn ni antara peberet family ak,klu kumpul ramai2
ma ak akn msk ni la..
sodaapp sngt.!!!
sorang satu mngkuk ikut selera nk tmbh pe2 nk pedas+masam+daun sup
eeiiii rasa nk blik srh ma buat skang jgk!!
 
##mood= merapu2 entahpe-pehrini...
ekceli aku rindu ma aku...uwaaaa..:(
 
** semoga ALLAH melindungi ma&abah aku
cht selalu dan d permudahkn segala urusan mereka...
luv u ma&abah..** 

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

0 komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute