Myprincess Diaries: :: istimewa seorang wanita ::

:: istimewa seorang wanita ::


Jawabnya : Kerana wanita itu unik..Aku ciptakan ia sebagai makhluk istimewa.. ♥

..AKU kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya.. ♥

..AKU lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman.. ♥

..AKU kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia.. ♥

..AKU teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yang lain menyerah.. ♥

..AKU berikan dia naluri untuk mencintai anak-anak dalam keadaan apapun.. ♥

..AKU kuatkan batinnya untuk tetap menyayangi walau dikhianati oleh teman, walau disakiti oleh “orang” yang dia sayangi.. ♥

..Wanita mahluk kuat..tapi jika satu saat dia menangis itu kerana AKU beri dia air mata untuk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru.. ♥


Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

0 komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute