Myprincess Diaries: :: REZEKI ::

:: REZEKI ::


 
suke,,suke  ~~
ape tak nya???? >,<


 ni lah hadiah ulangtahun pertama ku..<>
masa tu glamour jnis ni la,,mula2 keluar express muzik..hihihi
tp itu 3 thun lps..skrng??
2 mnggu lps yunk~yunk aku ni majuk..xleh on lngsung
caj x leh,,xtau ape prob nyer..:(
aku biarkn jer ak lost cntact selama 3 mnggu
klu saper cari aku 3 weeks lps mmg x blh...
ini kali k-2 dia buat hal..
so,,dlm hati timbul lah kang,,kang,,aku bli hp baru kn?kn?


cm dngr jek suara hati aku~~
hubby aku bli hp bru tuk aku...
~rezeki <>rezeki..~
allhamdulilah..
nk yg cnggih2 keja lah sndiri..hihihi
ni u dah cukup :P
nk jdikn cerita nk trek-in la hp lama aku..
ad ke nk amek 60 hinggit,,,huhuhuh
biarlah ak simpan jer
nk jdi kn cerita lg..
mcm mana ntah orng kedai tu buat hp lama aku
elok sampai k hari ni..
so,,ak ttp guna hp lama ak kesayangan ku...
nk cnggih-manggih..tp susah ler <>
emmm rugi jer bli hp bru~~
tp tulah rezeki namenyer,,(^_^)

**nota kaki>> ingatan tuk semua yg buruk x semesti nya xelok
dan yg bru xsemestinyer elok...
bukan nk mnunjuk2 setakat hp samsung mini galaxy apalah sngt
lainlah hp beribu tu,,,,:P


Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

1 komen disini:

Jue Azrin said...

ala awak tak kisah yang penting hp tu bleh berfungsi dgn baik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute