Myprincess Diaries: Hadiah untuk diri sendiri lagi..muehehe ..

Hadiah untuk diri sendiri lagi..muehehe ..

 
 salam jumaat smua..
baru hari ini dpt hubdet yea..alahai kecian myreaders mesti tertunggu..huahua beluwekk!!
saje sedapkan hati ;)
 ekceli zie dah stat jga bby blk hari rabu lpas..
pagi jer..ank cikgu sama skol ngn hb..senang jaga bby ni tak bnyak cerita,tido,nyusu,main2 kejap tido blk..allhamdulilah allah permudahkan segala urusan..kalau nages jer @ tak mo ngn org pening kepalo den..nnti zie kenalkan ngn bby boy baru zie yea..

wah lari tajuk sudah..seperti biasa tiap2 bln mmg ad hadiah untuk diri sendiri..huahua
bln lpas dapat 1 set baca di sini..bln ni dpt lah yg di impi2 kan..


jeng...jeng...


bekas bawang..yabedabeduuu..
dpt 2 sekali,,besar lah pulak kan..kebetulan kawan nk jugak jual kt dia satu
duit jualan tu boleh beli ni pulak..

 
grab yg ni plak..ngeh2 tunggu sale..
nak buat1 set kat..aci tak??



Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

3 komen disini:

Saljiah Zafirah said...

bekas bawang tu, mcm unik je.
tak pernah nmpak design ni..huhu
jemput singgah blog sy =)
http://saljiahcraft.blogspot.com/

Siti Asiah said...

bestnye Mah stiap bulan dapat bagi reward kat dr sdr...yah lama dah xbl Tuppaware...:)

Imani Iwani said...

sikit2 yah tu pun kongsi2 ngn member..huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute