Myprincess Diaries: Cuci mata di IKEA..

Cuci mata di IKEA..

 
cerita petng smlm..2,3 hari lepas dah siap buat poiment dngn Hb,lpas solat jumaat nk gi IKEA..
tak nak pegi hari minggu ramai org,,nnti brg pun x nmpak..hehe..bagi lah ayat bnga2cikit kasi cair...
semangt berkobar2 ni nk deko dapur basah..asalnya dorg buat tmpt jemuran..zie lak buat tmpt masak & tmpat basuh baju..agak2 bersepah2 cikit..so,nk deko2 kasi sedap mata memandang cikit...
tunggulah bila dah siap nnti yea hehe..lmbt lagi sbb lpas cuti skol ni baru nk mula operasi hehe
 

benda pertama yg nk cari bnda ni la..nk jenis rak2 gitu..kununnya nk susun brg2 bagai..
so stlh mengugel jumpa lak rak ni.. Rak Albert
harga nya murah jer rm59 + siap angkut sndiri yea...hehe


 
rupa sebenar rak tu..sumber gugel..


angkat yea bang...:)


 rak para dinding ni pun termasuk dlm list..
cuma nk cari yg murah jer..nk letak kt dapur jer kan...
 
ank dara cibuk dok survey bilik tido..:)
 

sorng happy..sorng moody..kena paksa bngun tido...
oklah kan pergi time weekdays ni xdelah tensi dngn orng ramai..boleh cuci mata..cuci poket..huahua
dan ni lah hasil rembatan dkt cini..
 
 rak ni beli nk tambah dkt rak albert tadi..
harga rm10 seketuii

 cantik balang kaca ni..
rege nya rm4.90 sebiji..

 ni rak kecik kt dinding entah apa nama nya..
nk letak bhn2 memasak konon nya
rege rm12.90

 ni lak rak para dinding..
rege nya rm 11.50 1 set..skru jer tak beli sbb kat rumah dah bnyak..
beli 3 sekali..nk pergi lagi ssah dah..
survey2 kt tmpt2 lain mahal jgak..

tempat letak plastik..
rm5.90..
hari ni pun masih meneruskan misi cari brng..letak tepi2 dulu..bila dah hbis cuti sekolah ni baru mula nk mendeko-deko..hehe..tak sabar rasanya..^_^
 

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

3 komen disini:

Arya Estinengtyas said...

Ikea ni idea dia memang superb lah :)

Imani Iwani said...

rambang mata klu mai cini..huhu

permatabiru said...

murahnya rak dinding tu..nakkna terjah ikea juga soon..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute