Myprincess Diaries: Pantai Marang..( Rusila )

Pantai Marang..( Rusila )

 
entry semalam aku ceritakan yg aku tido kt chalet bajet tu..
dah mngadap pantai memang wajib mandi..
ank2 aku ni mmg suka kan air..pantai ker? sungai..kolam mmg cukup suka..
sekarng ni klu nk bercuti msti pilih yg ank suka..kesukaan umi fikir kemudian..he2
ummi fikir tmpt shoping jer..huahua
 
pepagi lagi aku kejutkan dorang bngun nk gi mndi pantai..
pagi2 ni tak panas..
pergi2 ingt kan aku org yg terawal..rupanya dah ramai org..huhu
 

 suasana pagi di tepi pantai
subhanallah indah sungguh ciptaan Ilahi..
angin sepoi2...


 kesayangan hati..
seronok la dpt main air
x sampai 30 minit dah ajak naik
sejuk katanya..
main puas2.

 aku jatuh cinta ngn pantai ni..air jernih kebersihan pun ok
pagi2 ni ombak tak kuat,blh lah berenang bagai..
dngn aku sekali teruja nak mndi..
hehehe ^_^

biarkan ank2 main sepuas hati..blk KL dok kurung dlm umah jer..

aku pernah terbaca punca ank2 sekarang terlibat dngn gejala yg tak cihat
salah satu puncanya bdk2 sekarang tak dpt menikmati indah nya zaman kanak2 dorang
aku biarkan dorng main asalkan tak mndatngkan kemudaratan..he2
 
klu salah sowii yea..


Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

0 komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute