Myprincess Diaries: Followers ke 300..?_?

Followers ke 300..?_?

 
 

terima kasih yea wahai followers ku yg sudi jadi 'kawan myprincess'
sebenarnya korang lah menyuntik semngt aku nk berblogging..
seyess !! tanpa korang saper lah myprincess@copy ni..
blog santai kata kwan aku ni taklah sehebat mana..
aku menulis bukan untuk mngejar femes..mmg tak femes..ngeh2
menulis untuk kenangan aku bersama insan2 tersayang..
masyukk cikit tu sebagai bonus untuk kita kan..
aku suka menulis dan akn terus menulis..
 
so..myprincess@copy menunggu saper insan yg bertuah yg mnjadi
followers aku yg 300..eceh..
harap sampai la ke angka tu yea..

in sha allah ada hadiah untuk kamoo..
 
 
 
 
  tak sabar nk tunggu saper yea..



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

0 komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute