Myprincess Diaries: Hot & Roll

Hot & Roll

 
tup..tup dah jumaat kan..esok dah masuk bln rejab..alahai cpt nyer masa berlalu
nk puasa dah kan..
oklah sempena nk masuk bln rejab ni aku nk mnta maaf kt semua sahabat 
alam maya ni andai pernah ter,,ter,,dan ter..
saper2 ada terasa hati dngnku ataupun tulisan ku maap yea!!!
 



uols pernah dngr atau pun makan kt cini tak?
 Hot & Roll   
klu kt kawasan aku ni kt GM klang jer ada.tempat lain aku tak pernah jumpa lagi
dah lama aku nk makan bnda ni..
aku gi GM kan time weekend,berderet orng beratur beli ni...
mula2 lalu jenguk..kali kedua jenguk lagi..
dah berkali2 tu rasa nk try la...huhuhu


harga nyer tak mahal..mampu milik he2
oleh kerana aku pergi hari biasa (khamis)
so bersenang-lenang aku amek pic...


 hamboii..step by step aku snap picas mak cik ni..
aku dah mnta izin tau !! he2
tu ank2 aku pnya aku pilih banana coklat..
pic kt atas tu aku tapau untuk hb aku
entah apa nama xtau la..ada kepingan cheese..gitulah
firstime pergi nk order pun gagap..
hangin pulak tukang amek order tu tak berapa faham bahasa melayu..
adesss!! aku main tunjuk2 jek..

alah mknn ni lbih kurang apam balik jer..
cuma di upkan cikit letak cam2 akseosori tu..
nipis dan rangup..
yg penting halal..he2


Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

0 komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute