Myprincess Diaries: Mana satu pilihan kamoo..;)

Mana satu pilihan kamoo..;)

 
 
 nasi lemak ni aku masak yea!! 
sambal sotong + sambal bilis
so nyummyy puas hati mkn masak sndiri..

 kuih ni di jual kt kelantan..kt sana orng panggil 'tepung apam'
cicah ngan kelapa..sodaappp...
mud ### berangn2 dok kt mykampung..;)

 nasi kerabu ayam bakar madu..
sebungkus rm3.50..
kedai dkt ngn umah aku kt kampung...

 kue teaw goreng..
bagi yg suka ringan2 pepagi ni...

nasi kerabu kaler biru by me yea...
gigih aku membuatnya tau..
dah lama dah ni..
mmg sodap  & puas hati bila makan masakan sndiri
rasa cm dok kampung..;)
##puji diri sndiri...:P
 kt sana panggil nasi berlauk..
ayam dan kuah ayam gulai +ayam kecik2
rm1.50 jer kt kg..
klu blk kampung mmg WAJIB makan nasi berlauk ni...

### mud suka lagi seminggu lbh nk blk kg..pastu blh mkn mcm2..ouchhh !! ramai dah org tegur
aku daaa gemuk...tp mak aku kata biarlah gemuk cikit lama dah kurus....muamuahaha...:)
 

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

0 komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute