Myprincess Diaries: Cuti-cuti Pantai timur (kuantan & t'ganu )

Cuti-cuti Pantai timur (kuantan & t'ganu )

 
allhamdulilah tercapai jugak impian aku nk bercuti kt terengganu..
nama jer jiran sebelah tapi tak pernah pusing2 kt Ganu ni..
biasa lalu jer tak pernah singgah..
kali ini mmg betul2 aku pusing2 kt cini..
pasni tak tau bila pulak nk dtng kan..
kita bercuti tmpat lain lak,..
 
aku bertolak jumaat mlm tu ingtkan nk tido kt cherating dulu..
dulu pernah cuti kt cherating..
last2 tak sampai cherating kami bantai tido kt kuantan jer..huhuhu
pastu pagi2 kami bertolak ke terengganu..
 


 
gemuk dah aku..hehehe
 



 
  huhu..tak dapat nk pusing puas2..jem truk kt terengganu..
adesss sama cam klntan jemnyer..
nnti kita gi lagi ..jnji hb aku..
yesss!!!!


## aku x amik pun pic chalet aku..aku stay kt chalet saudagar di Rusila,marang..rege dia rm80
chalet bajet..mmg full chalet..yg pnting aku nk cari yg mngadap pntai..sib baik kwn aku tolong cari..
chalet nya blh la untuk tido..:) ##

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

Kucing Hitam said...

keroopok lekor xda ker hehehe
http://long-cham.blogspot.com/

Imani Iwani said...

keropok lekor wajib ada...he2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute