Myprincess Diaries: Waterpark :: Gold Coast morib

Waterpark :: Gold Coast morib

 
meh kita sambung entry sebelum ni klik sini...
 
selesai chekin,tukar baju solat asar dulu..ready nak mandi..yuhuuu...
 
 apa2 hal ni harga tiket masuk waterpark ni..
kalau uols xnk mnginap just nk mndi sajoo pun blh..rege leh tngok kt citu..nmpk tak??
 
yg kaler putih tu tiket free yg dpt..free ker? sekali ngn package la tu.
pastu weols dngn sejujur hati pergi beli tiket untuk kakak..
tngok syarat tu kan 2y dah kena bayar..
bila nk masuk penjaga pintu (sesedap bagi nama) kata adik ni tak kena..
pulang blk la..yuhuu..dpt blk rm20 hinggit tu...
wajah2 tak sabar..
 








kawasan nya tak delah luas sngt..sesuai dngn harga 
senang nk kawal ank2..sib baik my pewincess jenis ok..xberlari sana sini..tak delah berlari-larian hamba..
uols jgn tak tau zie smpt cuba gelongsor biru tu..bukan yg berbelit2 tu yg biasa tu..adesss skt urat sendi...uwaaa..uwaa sape suruh naik..
hampir 2 jam dlm air..amekawww..mengigil2..
nk sambung esok pun blh lagi,tu keistimewaan bila mnginap kt cini..
 
**dah penat main air kita 'dinner' lak ..kat mana yea?? **

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

nanie said...

cantiknya tempat ni..

Imani Iwani said...

boleh la tak luas sngt hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute