Myprincess Diaries: Curi-curi Cinta..

Curi-curi Cinta..

 
kenapa lah malas sngt nk membebel kat sini..lemau jer rasa..
hari ini bru ad feel cikit nk jenguk mydiaries ni..alohaii..windu uolss..
 
ekceli skrng ni doh tngah mabukk baca novel..bnda ni bila dah mula baca xmo tangguh dah..nk tau jgk ending dia..pastu novel skrng xder nyer beratus2 muka surat..beribu mak koo...
 
sekarng ni dok gigih habiskan koleksi Siti Rosmizah.. sebelum ni dok pulun koleksi-melur-jelita
dlm bnyk2 koleksi Siti rosmizah ni novel  ##Curi-curi Cinta tlh membuatkan ku menanges beriya2..huhu malu dek ank2..
napa umi nangess??..hahaha..


dah lama tak cewek cam ni..dulu yelah mud muda-mudi sensetif..bila baca lain dari yg lain adess sedih rasa..huhu..


 
Sinopsis :  Intan Raihana seorang gadis yang sombong dan angkuh. Kerana mengejar harta dan kekayaan dia sanggup buang emak, buang saudara. Visi di atur, Daniel Hakim harus menjadi miliknya walau apa pun yang terjadi. Daniel Hakim begitu membenci gadis ini. Namun perancangan Tuhan tiada siapa yang dapat melawannya. Daniel Hakim terpaksa menikahi gadis yang amat di benci ini bersama dengan dendam yang berlingkar di hati.


 dah selamat baca...hehe..
pasni kena cari bahan lain lak...

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

3 komen disini:

Farah Waheda Wahid said...

curi curi cinta???

Imani Iwani said...

terpost..hahaha...

Afiqah Adzan said...

Banyaknya baca novel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute