Myprincess Diaries: Macam-macam gaya..;)

Macam-macam gaya..;)

 
salam hujung minggu semua..allhamdulilah dpt menjalani ibadah puasa dngn cergas & cihat..
 
nak stori cikit gelagat si kakak bila di suruh buat homework..sekarang ni pandai dah jaga buku..dah rajin cikit mewarna..feel kemain bnyak lagi bila di suruh mewarna..lenguh tangan la..sakit belakang la..
 
 


 allhamdulilah warna dah kenal..otomatik adik pun dah kenal warna cikit2 yg jarang nmpak tu tak ingt lagi..kakak lah yg selalu ajar adik nya..memang sifu yg bagus..hehe
kakak ni memang mulut pokpek..kadang2 tak terlayan..si adik ni mmg pendiam cikit..
bercakap bnda penting jer..sebijik cam abi ;)

 sampai tertido2..sakit tngan katanya..
abi kata kakak mewarna dah okey..tak keluar dari garisan dah..
allhamdulilah cepat kakak belajar..zie biarkan dia dngn kehendak dia sendiri..
bila kita cakap dia faham..

Ya allah kau terangkan hati anak2 ku dalam menuntut ilmu duniawi dan ukhrawi..
tetapkan iman imani & iwani..
moga suatu hari nnti jadi ank2 yg solehah untuk keluarga,agama,bangsa dan negara
amin ya rabbal a'lamin..

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

Che Rosliza Che Mat said...

pandai mereka warna..

Imani Iwani said...

hehe..main2 jer ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute