Myprincess Diaries: DINNER KAMI SMLM ;p

DINNER KAMI SMLM ;p

Salam jumaat semua..
time2 gini msti hujan kan? tmpat korang gini gak ke? huhu..
xpe hri ni pepagi lagi aku dah siaaappp sidai kain klu hujan sekarang pun dah kering..hohoho
smlm punya lah ssh nk cari mkn..bkn pe masih kekenyangan tu yg x berapa bernafsu nk mkn tu..ncik somi lak bawa jek kete ntah mana2..last2 dlm hujan renyai2 kami sampai kt restoren ombak seksyen 7 s.alam..eiii sonok la nengok restoyenn ni..tumm..tummm..kita singgahhh ;P



kreatif betuiii

ni eskrem++buah2 an..mahal wooo 9 hinggit tau..sajer jer nk cuba,,sedap ke tidak lain kali dah tau kan..aku pulak mkn ni

bihun udang ombak..huhu..mmg berombak la..ad 6 ekor udng dlm tu..sedap rasa kemanisan sang udng tu..aku bgi 31/2 bintang...***+

ni pulak mknn ank2 aku..bubur nasik ombak dalam tu ad telur masin dlm tu,, dah tenggelam dah. ..sodap..
yg ni aku bg 4 bintang..****

kalau sape rasa nk berombak blh la dtng kt restoren ni..bnyk lg yg menarik kt cini..pasni nk cuba lain lak..nasik goreng ombak ke??
bila mkn2 kt cini kompen snyum sorg2 sambil mkn ingt Aoran aziz ombak rinduuu...;)

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

0 komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute