Myprincess Diaries: :: DINNER BERHUJAN ::

:: DINNER BERHUJAN ::

salam semua..huuhh!! baru sempat nk hapdet belog..he2..buzy ckit hri ni..buzy kehulu kehilir..ni baru siap kemas umh,,x sempat pagi tadi,,nasib baik duk ngn somi jer,,,buet nyer dok ngn mak mertua mahu di balun nya dngn penyapu..hi2..ptg2 bru nk kemas rumh..huh!!

ni cerita mlm tadi..dinner skol hubby aku..thn ni aku ikut sekali ank2 dah besar lagipun buet kt skol jer blh la pergi..boley kenal2 kn..biasa dorng buat kt hotel..tp semlm hujan lbt yg amat ++ kilat++guruh  ++hampir bnjir..;(
cian kambinng golek kesejukan..huhu msti tkut kena air kan..hahaha..;P


bnyk nyer hadiah cabutan bertuah..sob..sob...sob..mlm tu kami x bertuah pun..hrp dapat la satu..xdr rezeki..x bertuah betuii somi aku ni..hi2 buet pnt jer aku pi beli..hi2 aku beli ke?ehh silap teman somi aku beli..last2 tukng beli xdpt hape pun..hampeh..kami dpt mkn ngn ni jer..yg ni semua dpt..;)

canteek kan..suka aku jenama tupperware tu feberet aku tu..hihihi


ni antara mknn yg terhidang...nyumy..nyumy


kesian dorang amek mknn dalam hujan..hu2 tp xper kan sonok jgk..kita buat tema air..siap berpayung lgi tu..aku jadik vvip mlm tu aku request jer somi aku amek..aku kn tetamu dia..so kena lyn la..cm ner aku nk bergerak ad ajer nk mngikut nya baik aku dok diam2 ctu..tq abang..;P



bergambar sebagai kngn2 an bersama rakan2 somi..berseri bkl pngntin tu..slmt bertunang..inai masih merah di jari..hi2..;)

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

1 komen disini:

MarliaMarble said...

dtg follow sini cari cerita kak..!

Hahha..boleh je dinner tema hujan..sambil makan sejuk je...=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute