Myprincess Diaries: Majlis Ihtifal Pasti Wadi Sofea

Majlis Ihtifal Pasti Wadi Sofea

 
hai..hai...welkem back..entry pertama untuk thun 2015,,cerita nya akhir 2014..boleh ke?? hahaha 
dah lama tak merapu kt cini..bnyk cerita suka duka nk kongsi tau..harap2 ai konsisten sampai bebila..
terima kasih la yea..pada yg sudi dtng umah ai ni yea..w/pun t.tanah xaktif sngt..ada jgk ai jenguk2 korng
tq,,tq,,tq,,,muaaahh ceket...

Majlis ihtifal sekolah kakak ni masa umo dia 5thun n sek kt pasti,,thun ni dia dah 6 thun weols hntr dia kt pra sekolah sek abi dia..nnti kita citer ya..
allhamdulillah pertama kali rasa majlis ank2 ni..seronok jgk..walaupun x havoc..sekrng2nya ada jgk la kann..hihi...org kata kngan..tu yg nk jgk tempek kat sini..nnti boleh kakak tngok kan..:P


 comel jer tngok ank2 syurga ni...sedap suara2 kiut dorng..berzikir,bernasyid..
sejuk hati dngr...huhu...x sangka pulak kakak jadi ketua nasyid kelas dia..
hihi..gud job bebeh...
 



 wif bff sek cini..
Dania nama bdk tomeii ni...baik bdk nya...
selalu kongsi mknn dngn kakak..selalu jga kakak...hihi..
mesti tercari2 dia kan kakak dah tak sekolah kt citu...huhuhu..



 cikgu Azila...
ni lah cikgu kesyangn kakak...
cikgu azila kata kakak ni ckp bnyk..suka bercerita...hahaha..ikut sape la tu????


  n last sekali...tahniah kakak imani...dpt no 1 dalam kelas..
walaupun selalu ponteng sekolah dpt jgk 3 teratas...hihi
moga2 kakak terus kan usaha berjaya sampai bila2 amin...
nnti kita sambung citer kakak di sekolah bru.... ^___^

                     

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

Siti Asiah said...

Tahniah imani, ikut sape la tu. Mesti la ikut umi dia...terer kat skolah...;)

Imani Iwani said...

tq yah..dok la..biasa2 jah..ckp bnyk tu mmg ikut umi dia..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute