Myprincess Diaries: Last day...♥♥

Last day...♥♥


Slm jumaat semua..^_^
 
 yihaaa hari ni last day sekolah..esk cuti 1 minggu..sonok nya..# mud jln2.bercuti,blk kg..hoho..mmg jadual full 1 minggu ni...esok mymum & dad dtg cini..lagi la sukeee...♥ dah lama xupdet ni ayat pun dah haru biru hehe..entah bila lah dpt kembali aktif mcm dulu lagi..sekrg mmg terkejar2..skrg ni kan jadi bby sitter..allhamdulillah rezeki dpt lagi 2 ank pengasuh..so skrg dah 3 org..dah besar pun 4thn ,3 thn...sorg bebi.yg best nya tiga3 ank cikgu..xde masalah nk cuti dan masa jaga dorg pun xde lah lama kan....sekurg2 nya zie dptlah income sndiri...bekerja sambil jga ank2..♡
 bby boy dah pandai merangkak...aarfy qayl..yg bestnya dpt ank pngasuh semua boboi...hehe..dpt merasa jgk ada ank lelaki ni..apa2 pun in sha allah zie akn jga ank yg di amanahkan utk zie jga ni sebaik mungkin..semoga zie di kurniakan kesihatan yg baik..amin...♥♥
 
 


 
 
 
 
 
 


 

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

Farah Waheda Wahid said...

wah dah nak cuti sekolah yer, yeehaaa...next week mesti jalanraya best sikit ni...

Imani Iwani said...

huhu..farah blh rempitt laju2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute