Myprincess Diaries: 3 bln in da school..♥♡♥

3 bln in da school..♥♡♥

 

  allhamdulilah segala puji bagi mu ya allah...
bersyukur sngt di beri peluang mengandung,melahir,menyusu,menjaga,mendidik,mengasuh ank sendri..
amanah yg paling besar untuk kami. 
 
hampir 3 bulan kakak imani in da school..bnyak cerita yg di kongsi..bnyk perkara yg dia belajar.
mngenali erti persahabatan..wahh seronok dngr cerita ank bila blk sekolah..bila bawak bekal mkn sama2 ngn kawan2..doa2 asas dah pandai..belajar mngenali ilmu dunia & akhirat..
## teringt umi kecik2 dulu mcm2 tu lah..naik jer motosikal (mydad) mulut x dok diam..bercerita hehe
 
Dah tahu set time..kul 6.30 pagi2 dah bngun sendiri padehal nk gi sekolah kul 8am..
ad jgk time terbabas umi kejutkan..
homework kena buat..^_^ klu ad homework cpt2 dia buat..
pernah 1 hari weols keluar mkn2 sampai kul9..blk2 dia terus amek beg sekolah nk buat homework..
waaahh gud job ankku..dia ingt tanggungjwb dia..amin semoga kakak terus istiqamah sampai bila2..
 
gmbr ni hari jumaat lpas blk sekolah terus buat homework :) ..weken nk jln katanya...hahaha...;)
amek masa kamu anak... belajar sendiri apa itu alam persekolahan?? 
apa yg tak kena umi & abi akan bantu...hehe
 jngn tak tau umi ni garang hohoho...
 
 

Ya allah sesungguhnya ENGKAU lah yg maha mngetahui..
permudahkan lah urusan hamba mu dlm usaha mencari dan mnyelamat  Ya allah..
amin..amin.. :(

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

mamaarifakeem said...

Good girl akak imani.. :-)
Bangga kita as a parents kan.. moga semangat belajar berterusan tau.. chaiyok2x.. :-)

Imani Iwani said...

tenkiu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute