Myprincess Diaries: ::Masjid Kristal Kuala Terengganu ::

::Masjid Kristal Kuala Terengganu ::

 
 
 
 2,3 hari lpas berjaya jugak misi nk bawak myparents jln2 kt terengganu..sambil2 jenguk mybro yg belajar dkt (ABM) akademi binaan malaysia..kt kuala berang..
dah lama niat nk bawa mymum solat dkt masjid kristal ni..,,allhamdulilah kami sempat solat zohor berjemaah di sini..
lpas amek mybro terus cari homestay dkt seberang takir..kunun nya nk amek udara pantai..
punyalah susah nk cari homestay yg menepati citarasa..akhirnya jumpa jgk..
ni lah padah kalau tak gugel awal2..
homestay D'bajet,,cantik rumah nya..1 rumah ad 4 bilik..klau 1 bilik rm80..1 rumah rm300..
selesa sngt..setiap bilik ad bilik air..ok sangt lah kan..(kebetulan rumah kosong sewa 2bilik mcm sewa 1 rumah..hehe)
tuan rumah pulak sangtlah friendly,,mudah nk berurusan...hehe 
lupa lak nk snap no tel dia..huhu
 





 
allhamdulilah sempat solat zohor berjemaah di sini..
in sha allah klu di beri kesempatan nk dtng lagi ke sini..hari tu x sempat nk masuk taman tamadun islam (TTI)
amin...

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

1 komen disini:

Kak Tie said...

hello adik sayang...homestay kat Pulau Dutung tu pun banyak sebenarnya..kena rajin gugel la..lagi senang..bot pun boleh tempah utk pusing pulau duyung...nampak bas kayu tak kat Dataran Shahbandar..bas tu kalau naik,free je,..boleh pusing2 seluruh bandar terengganu...park je kereta kat Dataran Shahbandar tu..tak susah...hihihi..akak tahu sbb akak org Teganu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute