Myprincess Diaries: #31.12.2013..sebelum 2014..

#31.12.2013..sebelum 2014..

 
 
 
 
 
cepatnya masa berlalu..tup.tup..dah setahun dah..emm..umo semakin naik..barang makin hari makin naik..
kakak pun dah mula nk sekolah..huhu..yuran nk masuk tadika sekarg ni pun mahal woo..tadika biasa2 pon mahu cecah rm500 tau..klu yg first class mau beribu..huhu..tu baru sorg..kena saving awal2 tau hehe...
stat tahun dpn dah kena bngun awal2 nk siapkan kakak..pastu azam 2014 jgk nk rajin masak2..terutama bekpes untuk kakak...azam ke tu?? bkn tanggungjwb ker?? hahaha biasa kan pepagi ni relaks2 xdelah kelam kabut nk masak bagai..tak der ke mana kan...so,tahun dpn kena lah rajin2 nnti kakak lapar...
 
suka duka 2013 berlalu sebagai kenangan untuk kita..yg baik boleh bawa ke tahun dpan..yg buruk2 tinggl jer sebagai kenangan 2013..kan,kan..
bagi weols sekeluarga..allhamdulilah tahun 2013 adalah tahun yg penuh suka suki..di murahkan rezeki..
bersyukur atas nikmat dan rahmat kepada kami semua..
 
 
 
 
setiap tahun mesti ada azam baru..buat ke tak belakang kira..huahua..zie la tu org lain tak tau ler..
azam tahun baru ni first sekali nk mengamalkan sikap berjimat-cermat..x mo beli sesuka hati..xnk terpengaruh sngt dngn shoping on9..beli ikut keperluan jer..kehendak tu kena fikir 2,3 kali...
nak jadi guru terbaik untuk ank2..teman ank2 belajar...nak tambah ahli baru??? in sha allah...:P







 kenangan 2013...

semoga tahun 2014 membawa seribua kerahmatan untuk kita semua..
in sha allah teruskan usaha..ikhlaskan diri kerana Allah S.w.t..
apa saja yg kita lakukan..hanya dngn izinNYA..kepadNYAlah kita sandarkan harapan...
jauhkan dari sifat dengki,sombong,khianat...in sha allah kita akan berjaya dunia akhirat..
 


##entry last sblm thun baru..:)

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

Siti Asiah said...

selamat tahun baru Mah...moga 2014 lebih murah rezeki...;)

Imani Iwani said...

in sha allah yah..selamat tahun baru jgk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute