Myprincess Diaries: "t@k t@u n@k k@t@ @p@"

"t@k t@u n@k k@t@ @p@"

salam olzz:((
1 hari ni ak dok fikir 1 perkara jekk
budak2 zaman sekarang yg x berapa pentingkn n minat nk baca Quran..ni
nape yea???      tp
mcm mana pula peranan s ibu ayah????
nasihat ku pada semua ibu juga ingatn padaku 
penuhi lah dada ank2 kita dngn ayat2 quran..
klu kita  sakit nnti kita x mintak gelang ke/tanah/kerata/sofa+++
kita nk dngr ayat2 suci allah jer..
dah klu ank2 kita x blh mmbaca al quran 
sape nk baca?
upah orng..klu ad duit..klu xder duit
alah kita pasang cd ngaji jer..
baguihh la tu!!!
ni lah pngalaman sebagai guru ngaji..
bdk2 sekrg xberapa like nk mngaji @@
 



Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

Siti Asiah said...

Salam..mah ngajar ngaji kew skang???
Bagusla tu...tak payah htr anak kat orang lain kan...yah ni lum htr lg anak ngaji...ajar ayat2 lazim jer dulu ngan Iqra...alhamdulillah,ade kemajuan...:)

imaniiwani said...

wasalam yah!!jiran kt cni mnta tolong..smbil ajar ank..allhamdulilah ank mah pun dah blh knl huruf.mah ajar muqqadam.mcm kita dulu2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute