Myprincess Diaries: Kenapa saya suka bercerita..

Kenapa saya suka bercerita..

 
yea kenapa saya suka bercerita pasal saya pergi jalan2..mkn2..tmpt shoping beli apa
kekadng siap harga..bukan nk eksyen atau pun nk menunjuk2..tak sama sekali..
alah bkn hotel berbintang2 pun..mkn pun bkn nya hotel ke apa..hihi..
la emo la pulak ai ni..(biasala org pempuan)..
 
salah satunya..saya nk bgi info utk org2 mcm saya..saya dan suami ni jenis menggugel nk mkn gugel,nk bercuti gugel,nk cari hotel gugel,nk cari kedai apa2 pun gugel..Bila dah gugel ni weols lebih suka baca blog2..sbb bila baca blog ni kita dpt tahu lbih details..apa kekurangan dan kelebihan hotel tu cnth nya..
n then kita blh tngok pic yg real..ok ke tak tmpt tu..klu kita tngok website dorng mmg sah2 la semua okey..hihi..
 
kedua nya sebagai rujukan saya sendiri kan..yelah bila kita nk pergi lagi tmpt tu kita blh belek2 blk n3 lama..
tmpt yg kita dah pergi xpyah la pergi..
 
ketiga ofkoslah sbgai kenangan saya dan keluarga..esk2 ank2 blh baca..
ooo zmn kecik2 umi pernah bawa pegi sini,,sana,,sinun kan,,kan,,
just for my princess..muaahhh...hehe..
 
hehe..coretan entah apa2 kan..hihi..
salam jumaat semua..happy weken..^_^
 
 

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

2 komen disini:

Farah Waheda Wahid said...

asalkan bukan niat kita nak menyakitkan hati orang dah lah kan kak... salam jumaat kak and happy weekend...

Siti Asiah said...

Bgtau org tu Mah suh dio buat blog gak.Nak tgk dia wat entry pasai ape...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute