Myprincess Diaries: My pewincess imani &imani...♡♡

My pewincess imani &imani...♡♡


Kakak  Imani....

syukur ya allah..time peknen no2 dulu...mula2 dpt tau dah berisi adusss rasa mcm tak sanggup..
'awal2 peknen tu selalu mudy kesian kan kakak xpuas bemanja lagi dah dpt adik..mcm2 zie fikir..
hubby selalu bagi smngt agar zie boleh motivasi diri sendiri..blk kg lak eh!! orng dok perli sinis kecik2 lagi dah dpt adik..sadiss
mcm2 lah kan orng kg ni mulut orng kan..sekarng ni kena dkt ank sndiri baru tau..
namun zie puas hati sngt dpt jga ank sendiri 100%..
kuar jer dari peyut zie semua zie buat sendiri..dari mndikan sampai lah semua siap dah cantek..
mymum pun sampai sekarng x pandai nk pakaikan cucu2 drypers..huhuhu..
bkn zie tak bagi mymum buat tpi zie tak nak susahkan lagi dia cukup lah dia mengandung+melahirkan+jaga zie..tQ maa..
tp sekarng terbukti kakak ank yg berdikari..kakak yg penyanyang..kakak yg mndengar kata..
allhamdulilah allah kurniakan harta yg paling bernilai untuk kami...;)
 
 w/pun bkn twins..tapi dah mcm twins hahaha..

 


 
 

 
dorng ni semua hal ok..satu hal semua bnda nk sama adess mmg mncabar hot ummi tau..
bju bajan idok la sngt bab menan..kdng2 tu mmg geram!!!
sobo jelah kan..pastu gegels ni kan sukaaaa sngt main sepah2..
kalau suruh kemas satu2 lambt nyer..saboo..jelah..:)

## huhu..bila besar nnti kalau dorang baca entry umi ni kompem gelak sakan...hehe.. 

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

1 komen disini:

Imani Iwani said...

testing komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute