Myprincess Diaries: :: EMMM kenapa,MENGAPA?,bila?? ::

:: EMMM kenapa,MENGAPA?,bila?? ::

salam ramadhan:)
 
~ 2,3 hari ni mud ak huru-hara ckit..xtau nape??
perubahan hormon kot,,(nkehem-ehemlatu..)
i pun xtau la nape i ni muddy jer,,rasa nk marah
itu xkena..ini xblh...
nasib ad hubby yg faham 'time' bininya..klu x mau gaduh besar
apa tidaknya membebel jer..pot,,pet,,pot,,pet,, 
tqvm incik saipullah sudi mlyn kerenah isteri mu ni...:P

i mmg x berkira ngn sape2..klu orng baik ngn i 
i,lg akn baik ngn depa..tp klu i terasa i ssh nk ckp ngn someone..
 
i terfikir kenapa ini semua terjadi???
salah apa shngga bgitu brt dugaan yg dterimanya...
mngapa bgitu ssh mnerima hakikat yg khidupn kita tidak seperti dulu lg..:(
dan bila?? dugaan ini akn berakhir... 
aku mmg inin mnlng tp klu ia mnyakit kn aku..
aku x sanggup
ank2 aku di kata-kata..dimarah2...
mmg aku terasa,,,sngt2
**apa i ckp pun i xtau...
i serba salah...:(((**
 

Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

1 komen disini:

Siti Asiah said...

Banyak bersabar ye mah...(",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute