Myprincess Diaries: Perbodohkan Diri sendiri zain saidin Terkeluar dari masterchef (selebriti)

Perbodohkan Diri sendiri zain saidin Terkeluar dari masterchef (selebriti)

 
semalam seronok tngk masterchef tu..
tetiba part penyingkiran tu..
adeiii si zain tetiba buat aku terfikir2 betul kah ni? drama ke?
klu betul lah..
ya allah mmg aku xsuka lah cara dia bercakap dngn chef2 tu..
tak sopan langsung..
tp elok  juga dia keluar..
xder la grrrrmmmm tngk dia..
Episod terbaru persaingan MasterChef Selebriti Malaysia yang ke udara malam Ahad semalam menerima reaksi rancak dari para peminat gara gara perangai yang di’tunjukkan oleh Zain Saidin.
Mungkin anda pernah terdengar cerita yang mengatakan Zain Saidin suka tunjuk perangai di set MasterChef Selebriti Malaysia namun ramai yang menganggap kisah itu sebagai teknik melariskan program.
Malam tadi, ketika proses penyingkiran berlaku satu Malaysia boleh melihat sendiri sikap kurang ajar & memperbodohkan diri sendiri oleh Zain Saidin terhadap juri juri dalam program tersebut.
Peminat di laman sosial rata rata menyokong penyingkiran Zain Saidin dari MasterChef Selebriti kali ini kerana tidak sanggup melihat perangai tidak matang beliau sebagai seorang selebriti.

Malah ada antara mereka yang membandingkan Zain Saidin dengan Azwan Ali yang mana juga lantang bersuara dalam program itu sebelum ini tetapi tidak pernah sekali pun bersikap kurang ajar.
Dalam masa yang sama, anda perasan atau tidak perangai Rozita Che Wan terhadap Zain Saidin dalam program ini? Ya Tuhan, mereka berdua ini mahu mendirikan rumahtangga bersama.


Mekasih sudi baca^^ komen yea!!!

0 komen disini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute